четверг, 1 марта 2012 г.

Перші весняні новини

Всім вітання з першим днем весни - ура, ми цього дочекалися! А тих, хто не вважає березень весною, сьогодні закликав один мій веселий тві-френд: "Друзья, помогайте весне, ешьте снег!" :)

Ця рання весна приготувала для нас багато цікавого. Зокрема, люди так захопилися мікроблогами, що для них був створений спеціальний новий принтер (@i_innomir) March 1, 2012

Крім того, я помітила, що ті самі мікроблоги, точніше їх інтерфейс, змінився черговий раз. Вдосконалення -це звичайно непогано, але я так і не змогла знайти сьогодні чарівну кнопочку, що показує мої власні твіти... мабуть вже старію :)
І... - увага! скоро мають бути викладені матеріали з першого (якщо я не помиляюся) на теренах СНД бібліотечного TEDx-а "Современная библиотека в большом городе", що проводила московська бібліотека імені І.Тургєнєва, про новації та цікаві проекти якої я згадувала вже не раз. Чекаю з нетерпінням, дочекайтеся і ви. Тут можна ознайомитись з першими враженнями одного із слухачів живої трансляції.  

Гарного всім весняного настрою!

1 комментарий:

  1. Ура ми цього дочекалися! всім вітання з весною.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...