воскресенье, 2 января 2011 г.

Різдвяний Леополіс - цю казку варто побачити

Всім привіт у Новому році! Сподіваюся, ви гарно відсвяткували та готові до нових звершень та висот у 2011!


Найгарніші дівчата - тільки у Львові! (От хоча б на мене подивіться :))
Я от планувала розпочати рік із однієї карпатської висоти (називається Плай, якщо не помиляюся), але, як кажуть... хочеш розсмішити Бога - розкажи йому про свої плани ...

Але ж справжні оптимісти ніколи не засмучуються, тому що у Львові сумувати просто неможливо, а особливо напередодні Різдва. До того ж, тут падає такий "лапатий" (о, пішли галицизми :)) сніг, а на вулицях продається таке класне гаряче пиво з вином, ну і звичайно колоритний сажотрус так щиро запрошує всіх гостів до засніженого Дома Легенд (зал Бібліотека - найпопулярніший), що половина нашого київського офісу вже давно тут :).

Приєднуйтесь! А якщо поки що не виходить завітати до різдв яного Міста Лева - подивіться, який гарний тут падає сніг! І... туристів насправді так багато (я от вчора з французами спілкувалася), що навіть про сніг тут вже співають іноземною мовою :)



4 комментария:

  1. а я 1-2 cічня валялась з товстезною книжкою старої прози та есеїв Андруховича, і звідти довідалась, що "Сінгапур" означає майже те саме, що і "Леополіс". Тут мені пригадались нещодавні обіцянки Азарова перетворити Херсон на другий Сінгапур...ось що він мав на увазі! це якась змова...

    ОтветитьУдалить
  2. @Наталья - ну, ви там маякніть коли Херсон на Леополіс-Сінгапур перетвориться, приїдемо на каву з кавунами :)

    ОтветитьУдалить
  3. Наталі, ну я чекаю на враження від есеїв Андруховича!!!!!
    А Херсон, хоч ще на Сінгапур і не перетворився, але все одно чекає гостей на кавуни. В останню неділю серпня - у невеличкому містечку біля Херсона кожний року проходить свято Кавуна.
    http://www.artkavun.kherson.ua/takih-svyat-nemae-na-vsiy-ukraini.htm

    ОтветитьУдалить
  4. @oksana - вибачте, вчасно не побачила що ваш коментар чомусь пішов у спам... Цей блогспот таки трохи дивний, хоч і простий. А от Wordpress мені з кожним днем подобається все більше і більше :)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...