вторник, 4 января 2011 г.

Маркетингові тренди та модні нові слова 2010-го

Хоч я і не маркетолог, зовсім бути осторонь маркетингу (а тим більше онлайн-маркетингу) теж не дуже виходить. Минулого року навіть умудрилася в маркетинговий конкурс Майкрософта для блогерів влізти :)

Словом, довелося стати твіплом (той, хто живе у соцмережі твітер) та познайомитися з хештегами (слово зі знаком #), яке дозволяє відслідковувати повідомлення у сервісі мікроблогів Твітер за однією темою, особою і  т.д. Далі я трохи побавилася з геотаргетингом (класифікація за місцем знаходження) - це було цікаво - та дізналася, що моя посада вже давно звучить немодно :).

А модні професії 2010 року були такі: Insight Manager (проводить і організовує маркетингові дослідження); Internet Marketing Junkie (інтернет-маркетолог для просування веб2.0 продуктів компанії - це вже ближче до мене) і Social Media маркетолог (менеджер із просування та позиціонування бренда в соц мережах, теж недалеко...).

Цікаво, що нового принесе нам 2011. Один розумний чоловік нещодавно сказав, що "скоро всі будуть сидіти в відео-чатах, які будуть доступними з усіх дівайсів, це тільки справа потужного каналу, тобто часу". Я схиляюся цьому вірити, хоча... поживемо-побачимо...

А поки що будемо підтримувати національного виробника та засвоювати нові форми читання через таку велику дамську гламурну пудреницю, яка вкладається в симпатичну косметичку та називається Рocketbook 360 градусів та від якої зовсім не втомлюються очі. В київському метро вже всі модні дівчата з такими їздять  - добре, що Дід Мороз зауважив, яка я відстала від прогресу та поклав під ялинку. Напевно за те, що добре бложила, твітила та фейсбучила минулого року :).

Дякую тобі, дідусю! Наступного року подаруй мені, будь ласка, маленьку дамську теракотову машинку з автоматичною коробкою передач :)... ну тобі що, шкода??

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...