четверг, 27 января 2011 г.

Бібліотека - кадры решают всё

Коли я відвідую якусь класну (а ми тільки з такими працюємо :)) бібліотеку і якась добра душа проводить мене крізь різні відділи, то, як правило, від певних відділів я очікую багато, а від певних - не дуже.

Мабуть, бібліотекарі абонементу зараз будуть кидатися помідорами, але саме від цього відділу багато я ніколи не очікувала, т.я. всі ми добре знаємо ситуацію з книжковими фондами і новими надходженнями, та й переваги комп'ютеризовано-інтернетизованих центрів над старим, а для молоді навіть архаїчним відділом абонементу.

Вчора, після відвідання однієї обласної бібліотеки для дітей, моя думка дещо змінилася.

По-перше, я дізналася про такі креативні проекти сучасних українських видавництв, як серії "Життя відомих дітей", "Читання під партою", "Читання для реготання" та "Українська майстерня фантастики". Тобто, є чим зацікавити дітей, яких навряд чи заманиш до абонементу лише класикою. 

По-друге, таки "кадры решают всё". Тобто, якщо бібліотекар захоче організувати роботу, правила і простір так, щоб це приваблювало юних і не тільки читачів - він це зробить. Незалежно від більшого чи меншого фінансування, астрологічних прогнозів і настрою керівництва.

3 комментария:

  1. Хочеться думати. що це сказано саме про нашу біліотеку:) я знаю секрет успішного працівника абонементу: ЧИТАТИ і ЛЮБИТИ ДІТЕЙ! А проблема наша в тому, що читати дитячу літературу не всі бібліотекарі (навчені, вважають за потрібне, знаходять час - потрібне підкреслити, а, по-друге, як правило, на абонементах працюють молоді працівники без досвіду і читацького багажу. Тому не дорікайте нам, якщо ми нечасті гості на блогах - нам треба ЧИТАТИ КНИЖКИ.

    ОтветитьУдалить
  2. @Анонім - можете більше і не заходити на цей блог, якщо будете ЧИТАТИ КНИЖКИ і працювати з дітьми так, як ті бібліотекарі з абонементу (може, це справді ви? :)), про яких я тут написала! :)

    ОтветитьУдалить
  3. Ні, що ви, вже знайдем час і для блогочитання. Це для нас стимул - а що ж про нас думають небібліотекарі? Надоїло вже варитися в біббульоні без сторонніх приправ. І блогерством час зайнятися :)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...