пятница, 23 марта 2012 г.

Бібліотечний медогляд - швидко, добровільно, інтелігентно

Нарешті перестав "хворіти" мій тимчасово непрацездатний І-нет, і я знову періодично поринаю у віртуальний світ.

У віртуальному світі мені сьогодні сказали, що в Києві таки з'явилось сферичне кіно, яке я вперше побачила в Німеччині років 13 назад. Але ще більше за сферичне кіно мені сподобалась новина про те, як люди будуть приходити до національної бібліотеки Карелії з тим, щоб здати аналізи та поспілкуватися з лікарями :), ну і трохи книжок на популярно-медичні теми підчитати. Для непосидючих (за книгою) буде альтернатива - майстер-клас з оздоровчих танців. А мені ще казали, що бібліотечний гопак трохи вухо ріже!

Доброго всім здоров'ячка! Ну, а якщо раптом якісь проблеми - то вам можливо до бібліотеки? ;)

2 комментария:

  1. Вручаем Вам "Блогскар 2012". Подробности на http://bibliokis.blogspot.com/2012/03/2012.html

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо за Блогскар! Это приятная неожиданность, тронута

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...