суббота, 13 ноября 2010 г.

Кава по-львівськи та терапія бібліотекою

Вчора ходила на пиво та каву по-львівськи з самим! Паном бібліотекарем (тобто, Пан пив пиво з бастурмою, а я - "каву з вогником" з сирником). Правда, в кінці я теж почала заїдати каву бастурмою - так виявилося набагато цікавіше. :)

Зустрічалися ми, звісно, у моїй улюбленій Бібліотеці - саме так називається зала 4-го поверху знаменитого Дома Легенд, на даху якого сидить загадковий домовик та стоїть авто з крилами і мідний тазік для монеток.

Після цього ми ще зайшли до моєї справжньої улюбленої (ще з дитинства) бібліотеки, де я колись брала модні пластівки з італійською естрадою та Пугачовою і де ми всім класом святкували 8 березня і зробили свою першу (6-й клас) дискотеку -
прямо у читальному залі :). Звичайно, це була Львівська обласна бібліотека для дітей, де в цей день відкривався наразі єдиний в Україні бібліотерапевтичний центр "Ковчег" за грантом "Навчально-іноваційна бібліотека" програми Бібліоміст.

В цілому зустріч з Паном пройшла у теплій та невимушеній обстановці та якось плавно і непомітно розтягнулася на півдня. Ну, блогер з блогером завжди знайде про що поговорити... от ми спочатку поговорили про наших дітей (мій виявився трохи старшим), потім - про наші блоги (мій виявився значно молодшим), ну а потім...

вже й не пам ятаю про що саме, але пригадую, що декілька разів ледь не вдавилася кавою. Бо розмовляти з Паном ще веселіше, ніж читати його блог.

Пан був за пивом дуже галантний та елегантний і навіть не помітив гарних дівчат, що сиділи поруч. І показав себе справжнім філософом - не тільки за своєю першою освітою, але й за тим, як він відноситсья до життя взагалі та до бібліотек зокрема. Як на мене, відношення легке та сатирично-гумористичне. Я довго питала (не плутати з рос. пытать - катувати :)) Пана, чому його блог такий популярний, але він мені так нічого й не сказав...

Очевидно, Пан ще й дуже спостережливий - помітивши, що я була одягнена трохи не по погоді, він напевно вирішив якось мене підбадьорити і так смачно став своїм міцним кросовком в глибоку калюжу, що мій мештик одразу також набрав води. Вийшло несподівано весело, та й мештик якось підозріло швидко висох - напевно, знов продєлкі Пана.

Нажаль, папарацці поряд не було (Галюсю, привіт! :)), тому цього разу без світлин.

Може я щось упустила чи трохи загнула - Пане бібліотекарю, тоді виправте ситуацію мужнім розчерком своєї клави.     

12 комментариев:

  1. А чого четвертий поверх називається Бібліотека? там є книжки? а ще цікавіше, що вони там зібрали всіх маленьких - це, мабуть, і клієнтів приваблює,і працевлаштування знову ж

    з ПБ ви мене якось заспокоїли, бо спочатку взагалі він мені уявлявся таким собі дідом Панасом, що все критикує та придирається до бібліотекарок, як старий свекр...

    але якщо він за освітою філософ - це добре, в мене навіть пісенька для Гегеля є

    Чи не додали б ви у свій блог можливість підписки на коментарі? (там є серед гаджетів), бо відслідкувати дуже важко ( і в атобан теж)

    ОтветитьУдалить
  2. ще забула додати, що в нас в Каланчаку теж бібліотека впроваджує бібліотерапію серед дітей з особливими потребами

    http://om222.blogspot.com/2010/04/blog-post_4922.html

    ОтветитьУдалить
  3. Оце так бібліо-ідилія по-львівськи!! Навіть читати - величезне задоволення! :)

    @Наталья Якщо хочете, зайдіть на профіль Бібліомоста у ФБ - там є фотографія, ну, майже бібліотечної зали Дому легенд (в принципі, там фотографування заборонене, але я, коли побачила, так захопилася, що навіть забула :)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=111708098892278&set=a.111703942226027.14640.100001592663221

    ОтветитьУдалить
  4. @Наталія - над коментарями попрацюю, бо мені вже самій їх відслідковувати стало важко :). Так, на 4 поверсі все як у бібліотеці,і книжки є. Єдина відмінність від справжньої - те, що там ще й клієнтам наливають :)

    ОтветитьУдалить
  5. @Наталья: Гегель - це якась помилка, але віршик я із задоволенням послухаю.

    @Pani Ne Bibliotekar: та ненавмисно я той мештик)

    ОтветитьУдалить
  6. @pan.bibliotekar - якби я просто написала, що "Пан ненавмисно залив водою мій мештик" - хіба би це було комусь цікаво читати? :)

    ОтветитьУдалить
  7. та що ж таке той мештик? треба розділ "галицизми" - вивчу нові слова, у Херсоні засохнуть від заздрощів...

    @pan.bibliotekar тобто яц це Гегель - помилка?! це ж наше все взагалі!

    ОтветитьУдалить
  8. @Ганна - дякую за лінк із "нелегальним" фото - вже виклала :)

    ОтветитьУдалить
  9. @Наталья: тобто його неможливо читати (імхо).

    ОтветитьУдалить
  10. @pan.bibliotekar - о???? а що ж ви порекомендуєте замість?

    ОтветитьУдалить
  11. @Наталья: це складне питання. Як казав Вальд - Краще запропонувати другові отруту, ніж погану книжку. Може вже якось в Експресі про це?)

    Останнього, кого читав з цих мудрогеликів=) - Бодріяра. Вагаюсь щодо рекомендацій... мабуть, швидше ТАК.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...