вторник, 21 декабря 2010 г.

Книжные трейлеры уже входят в моду

Сьогодні вперше подивилася книжковий трейлер. Називається він Snowman - "Снеговик". Я взагалі категорично не терплю таких книжок, але сама ідея книжкових трейлерів мені дуже імпонує. Це щось на зразок "книжку в маси!" Щоправда, "маси" у нас читають дуже специфічні (як на мене) книжки, тому й не дивно, що і трейлери наразі відповідні.

Тому пропоную бібілотекам подумати над створенням власних трейлерів для НОРМАЛЬНИХ книжок, від яких діти сплять спокійно, а дорослим не сниться вночі Фреді Крюгер та Шалунья. Можете навіть включити план (і відповідний "економний бюджет") на створення такого трейлеру до якогось із грантів Бібліомоста. Це буде щось новеньке, дуже інноваційне та незвичне, відповідно хто перщий подасть, у того (ймовірно) і буде більше шансів на фінансування :).

Book Video Awards 2010



А вже ближче до вечора (даруйте, я іноді змінюю свої дописи ближче до вечора) я таки знайшла свій улюблений буктрейлер. Звичайно, він виявився англомовним... Пропоную нам всім повчитися, бо на такий буктрейлер навіть і бюджету не потрібно. Лише креативність автора і все ж таки бажано, як підказав мені сьогодні один з моїх твітер-френдів, щоб сама книга була непогана :)

3 комментария:

  1. NB Сніговик. А ще БіблЬОтека колись зауважила, що трейлери круті і пізнавальні в плані освоєння англійських ідіом=)

    ОтветитьУдалить
  2. Почему бы и нет. Хороший способ заявить автору о своей книге. Навязать видео сюжет, развить в читателе начальную фантазию. Отличный способ, и главное, действующий!

    ОтветитьУдалить
  3. @PB - сорі за конфуз. Пишу як мінімум трьома мовами щоденно, тому періодично мимоволі переходжу з однієї мови на іншу. Різницю між Снеговиком та Сніговиком знаю :)

    @echz - и хороший способ заявить библиотеке о нормальных книгах, к-рые у неё есть.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...