пятница, 30 декабря 2011 г.

Хай щастить вам, люди добрі :)

"Ещё только 29 число, а в магазинах уже дурдом. Все боятся конца света??" - прочитала я сьогодні в Твіттері та посміхнулася, бо також спостерігала сьогодні подібну картину. Ну, мабуть люди хочуть наїстися на рік наперед, бо хто його знає, що принесе той загадковий 2012? :)


Я ж незважаючи на те, що не люблю гороскопів, вірю у свого Дракона, який завжди був для мене щосливим та вітаю з Новим Роком всіх, хто не ріже олів'є, не дивиться "С легким паром" і не прикрашає ялинку, а чемно сидить в неті :)

Поцупила в одного колеги картинку з актуальними побажаннями - хай щастить!

А для любителів романтики та для того, щоб прискорити довгоочікуваний новорічний снігопад кидаю нижче дуже сніжний кліп, що підкорив мене ще минулого року - хай ще й сніжить!

3 комментария:

  1. Песня обалденная. Я ее слушала всю эту неделю. ну,с Новым годом! И почаще в эфире появляться:-)

    ОтветитьУдалить
  2. Супер-елка из тегов! И вам всего самого!
    Обожаю год Дракона и високосный - это всё моё, моё, моё )))

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...